tisdag, kväll

hola hola ! ^^)
ja, nu sitter man här igen då.. :P höhö, har verkligen inget att göra.. -..- så då är den enda lösningen att sega framför datorn. försökte nyss ladda över låtar till mobilen, men det gick ju damp såklart. ska nog försöka lägga mig i tid idag.. fösov mig imorse... fick verkligen skynda mig hähä ^.^ hade satt larmet på 6.00 och så när den ringde så klickade jag på "snooze" några ggr, tills den var tjugo över, då gjord ejag det en sista gång. men råkade typ kommaa åt ngn knapp när jag hade somnat om så alarmet stängdes av.. lyckat -___- men men, thats life. mihihh, men nu får jag snart ryggskott eller ngt... ska gå till ngn annan plats i detta hus.. ^^D
adios !

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0