tisdag, kväll

hejsan hoppsan! :D
nu sitter jag här vid datorn med max bredvid mig, höhö. han ska väl snart gå, antar jag haha. jag ska faktiskt sova snart,  ska upp vid nio imorgon.. så de nog smart att gå å lägga sig i tid så jag pllar imorgon. eller asso  ska på bio med sagu och de ska hämta mig elva. och jag lååång tid på mig på mornarna.. så två timmar är lagom. bwt, saga ska vara här på nyårsafton oxå :) ska bli trävligt! jau.. och elias med familj oxå dårå ;) osso maaax.. hah :) osso mamma... osso pappa... x) tror att jag & saga går ut själva vid tolvslaget.. hähä. eller så tar vi max & elias med oss oxå. men nu ska jag g'öra iordning mig..!
ciao!

harebäst, malin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0