tisdag, kväll

Hoola :)
nu har jag ätit en snabb middag ;) bara en macka, en god macka iofs ^^) alla var rätt mätta från lunchen så det var lixom ingen ide att laga ngt.. :P ikväll händer det absolut inget.. ska nog mest ta de lungt vid tvn och bingolotto x) haha, aa pappa har köpt en bingolott på typ första gången på 1000 år ! xd (: haha, tycker faktiskt det är rätt tråkigt program.. men det blir nog helt okej ändå.. man ska ju inte klaga, det är ju trots allt julafton imorgon :D men men.. nu ska jag kila , här fårn ni lite bilder från morgonens vackra väder! :D
ciao!

harebäst, malin'



tagen från mitt rum :)

tagen från balkongen :) fett fiiin om jag får säga det själv (a)

tagen från balkongen :) riktigt härlig bild tycker jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0