tidag, eftermiddag

Hooola booola! :D
nu är jag hemma från eds ;) smsa becca när jag satt i bilen, så hon gick till mig. hon kom nästan precis när jag kom hem, tajming ;) först kom hon in en stund.. v snckade lite och så gick vi ut. till stupet, vi tog massa kooort ^^) det gick väl halvbra för vi hade ingen fotograf ^.^ häh och min mobil ville inte stå stilla.. x) men några korti fick vi iaf. sen gick vi till en lekpark typ och tog några till kort och sen till ett träd precis utanför mig. haha, det var rätt läskigt där uppe :P men iaf.. sne gick vi inte för det var så satans kallt.. nuchattar vi med felix på, msn ! hahah, det är kul x) ska typ snart baka pepparkakor :P det är skoj, och juligt :) har inte gjort det förut den här julen.. så nu e det dags minsan! :D men nu ska vi väl kila..
ciao!

harebäst, malin & becca'

bilder kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0