söndag, morgon

oiiiga ! :D
nu har även jag stapplat mig upp ur sängen och satt mig vid min käraste dator. eller det var ett tag sen, men aja ^^, har hunnit pynta julgranen faktiskt ;) den brev verkligen galet fiin! (aa) hahah, den fick temat "rött & silver". nog den fianste granen i vårt hus på länge.. x) den är iofs vääääldigt liten, men ändå fin. lite söt lixom ^^) ja, max & jag hjälptes åt, vi är fett bra på teamwork ! ^^D hahah, han e så sööt när han ska försöka knyta ihop banden som man kan hänga upp julgranskulorna med.. (a) men aja, idag ska jag till min moster & hennes "bonusbarn", så de är ju typ mina "halvkusiner".. :) btw; jag är fort sjuuuk.. -______________-
ciao !

harebäst, malin'

 
allt jag ser är dig... för det är du som betyder. Lovisa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0