söndag, kväll

hej hopp!
som jag sa igår skulle jag troligtvis inte hinna skriva på morgonen idag, vilket jag heller inte han. men nu är jag här (aa) efter en lång dag på stan & en fotbollsträning där efter. det var funfun. höhö, det har blivitmitt favvouttryck "funfun" asså. :) hm.. pallar inte rikgtigt berätta om dagen. åt på donken & såg på bio med familjen. en helt okej dag enligt moÌ, skulle iofs kunna göra ngt roligare på en helg, men det fick duga. har aldeless nyss ätit dinner.. räster. men änd gott. ska val komma på alla mina miljoner läxor snar oxå antar jag. bra att ha gjort när man ändå inte har ngt bättre för sig.

harebäst, malin'


                             inga minnen slår minnerna med dig.
                                              love you rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0