söndag, kväll

hola hola !
nu har jag precis sett klart på filmen. :) December boys, den var faktiskt brau. ^^, har även kollat lite på engelskaläxan, tråktråk. men man måste ju lixom.. eller assu jag läste bara texten en gång ^^P imorgon är det skuula igen ! LÄNGTAR SÅ OTROLIGT! :D Noot, hahaha x) men ska ju såklart bli skoj att träffa mina änglar igen :) Cecilia, Josefin, Rebecka & Lovisa ! We are the best ! Helt helt klart :D Höhöh, vi har kul i alla fall, and thats the point :) Hmm.. ko just på en sak ! Om en vecka & tre dagar... är det... JULAFTON ! :D (aa) men än så länge kan jag bara säga, "glad tredje advent !" :) hihihi, got2go.
Adios amigos !

harebäst, malin'


det går inte en dag utan att jag tänker på er. hoppas ni förstår det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0