söndag, afternoon

buenas tardes la suecia!
hähäh, spanska ;) vet inte om de e exakt så man säger, men ändå ^^, idag vaknade jag runt elva, helt av mig själv faktiskt :P gick upp... satte på datorn & gjorde ett besök på toaletten. sen satta jag vid datorn, chattade med Juss, Sara & Oscar ^^) gruppsamtal, höhö :) Vi snackade om allt mellan himmel & jord, hähäh. (aa) vid typ 12 tog jag en dusch & så fixade jag mig lite. Kanske halv två åt jag lunch, makaronepudding... helt okej x) after the lunch åkte jag & the family till Rusta & handlade lite julgrejs. Media Markt blev inte av.. -.- aja, hoppas jag får en ny mobil sen då :D iaf, nu har jag precis kommit hem.. satte mig här direkt, höhöhö :) ska väl se på filmen jag hyrde igår oxå. hoppas hoppas den e brau :P
Hasta manaña !

harebäst, malin'


                                        vill ha ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0