'rubrik'

Kära Emma. För det första vill jag säga att Simon är den bästa vän jag haft, och att Shadde är helt dum i huvet.
Mina sista önskningar är att Houda och Pappa gifter sig och skaffar barn tillsammans, och Mickan får ett lyckligt liv tillsammans med Saga. Jag vill säga tack till Sara M för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Sara B. Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Lollo tog sitt liv. Snälla Rasmus, sörg mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braja med Elin och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Johanna som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag kommer alltid att älska Cissi.

Bläddra bland dina kontakter på mobilen utan att se och ta de som slumpmässigt kommer upp.

det sista var iaf sant.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0