onsdag, kväll

HEJ ALLA!!! IDAG HAR JAG NAMSDAG! :D
mahahah, det måste ju vara den största händelsen på lääänge! (aa) hahah, skoja ^^P aja, idag hängde jag & lollo iaf med cissi hem. det var funfun, förutom att jag hade glömt att ta djurpiller så jag blev jättejättesnorig, nös hela tiden & den ran verkligen i ögonen.. "/ ska aldrig gå hem till Cissi igen utan att ta dem! ^^ hur som helst.. halv sex typ kom pappa & hämtade mig och vi åkte en snabbis till stinsen. handlade tre vita t-shirts på kapahl som jag & cissi ska skriva 'i<3kevin' på. vi ska såklart ha dem på freeedag :) i alla fall, sen kom jag hem & då åt jag middag. gottgott. nu sitter jag här och tråkar.. ;) ska typ fira min namsdag lite sen, höhöh :D ciao !

harebäst, malin'


-  vad som än händer §

Kommentarer
Postat av: Lollo

grattis på namsdagen ;P

2008-12-10 @ 20:08:30
Postat av: malin

tack tack tack :D <3

2008-12-10 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0