onsdag, kväll

Time for some dikter! ^^,

I love you in the morning.
I love you in the night.
I love you in your boxers.
But most of all without.

To young to die
to old to cry
to much in love
to say goodbye.

Love is not to play with.
Love is not a toy.
But if you want to brake it
give it to a boy..

Jag älskar dig så
det är du som får mitt hjärta att slå.
Utan dig vill jag inte leva
utan dig i mitt liv skulle jag bara i mörker treva.
Du gör mig lycklig och glad
och jag tackar gud var dag.
För att du är min
och för att jag får vara din.

Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så

En kyss är ingen fara
en kyss är inget brott
två läppar möts ju bara
O, gud vad det är gott.

Jag älskar dig så
varför kan du inte förstå
det är dig jag vill ha
vara hos dig varje dag
jag vill att du har mig kär
älska mig för den jag är.

Mina ögon kan glittra
mina läppar kan le
men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0