Nyårsafton, morgon

Godmorgon folk! :D
Idag vaknade jag vid nio, eller pappa väkte mig då. gick upp efter ett tag.. och duschade. trävligt värre, hähä :) sen gjorde jag iordning mig.. och nu har jag hamnat här. men kommer inte stanna mkt längre, flr jag skall på bio, som sagt. ska vara utanför saga 11, så ska väl börja gå snart. ja, det tar ju knappt två minuter att gå dit.. eftersom det är två hus emellan mitt och hennes, haha. menmen, nu ska jag väl ta och fixa mig lite in i det sista. haha, det lät inte bra.. x) skriver nog mer ikväll! då ska vi ha en massa folk här.. bla saga :P vackert väder ute idag.. härligt!
ciao!

harebäst, malin'


hahah, älskar denna fula bild på lillebror! x)

Kommentarer
Postat av: sara

tahah, vilken söt bild :)

2008-12-31 @ 16:12:31
Postat av: malin

haha, han ser ut som en drogad fullgubbe! x) (a)

2008-12-31 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0