Nyårsafton, kväll

Tjena snyggingar ! ;D
om det finns några ? (a) haha :) nu är jag iaf hemma från kista.. vi såg "allt flyter" hahahahahah, den var skiiiiitkul! :D hähä, min humor dårå ;) iaf, innan filmen började gick vi runt lite i affärer och åt lunch. haha, fan vad vi garvade :) vi diskuterade bla hur pass viktigt det är att lärare klär sig bra. haha, danne tyckte inte det spelade ngn roll.. de fick klä sig som de ville tyckte han. men jag tycker iaf inte att en lärare ska försöka klä sig som en tonåring om den är gammling.. ngn som håller med? hahaha :) asså, jag tänker på en speciell lärare dårå.. x) alla som har samma mattelärare som mig, ni fattar! ;D jaja, detta var en tråkig sak att skriva om.. xD menmen, nu är jag hemma iaf. saga är här, vi har fixat oss en massa så nu är vi nyårsfina! (a) bilder får ni sen :P max & elias sitter vid andra datorn.. & jag och saga sitter här, sociala? x) höhöhö ;) men nu ska vi spela singstar.. hahah. jag tror att kvällen kommer bli lyckad, hih! :D
ciao!

harebäst, malin'


Kommentarer
Postat av: sara

ouf, Karin handlar fan på GINA TRICOT!! :O hon ska handla på typ... Dea..? haha ! :D<3

2008-12-31 @ 19:01:21
Postat av: Anonym

ouf, Karin handlar fan på GINA TRICOT!! :O hon ska handla på typ... Dea..? haha ! :D<3

2008-12-31 @ 19:01:28
Postat av: sara

oj det kom två ggr.. :P

2008-12-31 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0