måndag, morgon

hola ! ;)
ja.. jag är reeedan uppe. -__- det är pga den där förbannade förkyldningen som inte tycks vilja försvinna ! det är verkligen jättejobbigt, det är verkligen slitande på alla sätt.. ja och så har hela papperskorgen full med näsdukar, haha ser rätt kul ut iofs x) men iaf, nog om det.. idag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att max ska klippa sig.. höhö. pappa & mamma ska typ köpa julmat och allt de sissta inför julafton. pappa säger att det är lika bra att göra ddet idag, för då behöver de inte hålla på och stressa imorgon.. ^^) jaaa.. det är min pappa de :P men iaf, jaaag.. jo, jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. funderar på att ringa rebecka och se om vi kan göra ngt, men vet inte om hon är hemma. vi får se ! ska gå nu.
ciao !

harebäst, malin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0