måndag, morgon

hoooola booola igen! (a)
jag bara måååste få påpeka en sak.. joo, det är ju så här.. att höm.. det blev en dålig början, aja haha ^^ iaf, jag ahr tänkt på en grej, det här med uppdatering.. alla bloggar som jag läser av folk jag känner.. de uppdaterar JÄTTEdåligt! haha, självklart gäller inte det alla, men de flesta. det känns lixom som om de bara skriver för att folka ska läsa, och inte för att de tycker att det är kul.. ? så är det ju inte meningen att det ska vara ? jag menar, man ska väl skriva för nöjets skull ? jag uppdaterar ju lixom min blogg allra allra minst två ggr om dagen, oftast ännu mer.. men många skriver knappt ett inlägg om dagen. då blir det ju lixom inte så hiimla skoj att läsa bloggen om det nästan aldrig finns ngt nytt att läsa. jag menar, tänk om de som gör tidningen skulle strunta i att skriva ibland ? x) det skulle bli kaos.. ^^, höm, nu låter det ju som om att jag är arg på de som uppdaterar sällan, det stämmer inte.. men jag säger detta för deras eget bästa. för de kommer defenetivt få fler läsare med bättre uppdatering. & om man har ont om tid till bloggandet, så kan man ju faktiskt ha en bligg med en kompis, för då blir det ju ännu fler inlägg ;) & en siiista sak ! jag bar a måååste få tipsa om en grymt fin blogg, den är gjord av min fd klasskompis Nora & hennes kompis Anna. De skriver jätteofta & jättebra :) Läser den varje dag faktiskt, för de har alltid minst ett nytt inlägg när man kollar.. då blir det att man måste fortsätta läsa och se vad som händer näst :P http://olyydiga.blogg.se/  så heter den. hoppas det var okej att jag tipsade om den nora ? :P & anna såklart.. ^^) men nu ska jag kila,
ciao !

harebäst, malin'

Kommentarer
Postat av: Nora

Såklat :D Tack,tack,tack <3

2008-12-22 @ 17:40:30
URL: http://olyydiga.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad bra! var så lite så :D <3

2008-12-22 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0