måndag, morgon

oiiiiga ! :P
nu har jag hunnit äta frukost faktiskt.. hähäh ;) yougurt & varm choklad. kanske inte så bra kombination.. ? men aja, jag gillar båda delarna, so why no ? :D höm.. vet inte om jag ringer becca ändå.. känner mig verkligen inte bra.. och man vill ju inte smitta henne som just har varit sjuk lixom, haha ^^) dess utom, om det är ngn som har missat det alltså, så är det ju julafton i övermogron så då vill man ju ännu mindre vara sjuk. juuste, imorgon ska jag till edsbacka bistro med familjen och käka lunch. ska bli trävligt ! :) har varit där några ggr förut.. det är jättegod mat & ja, det mesta är brau. eller en gång åt jag typ ngt som hette schnittsel (svavningdet var faktiskt INTE gott ! x) som om den där kött saken hade typ badat i frityr... haha ^^D menmen, nog om det. och över till att jag ska.. duscha ! ^^, haha.
ciao!

harebäst, malin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0