måndag, kväll

oiiiiiiiiiiiiigaa ! :P
nu har även de vuxna i huset kommit hem. de nästan sprang in genom dörren & började laga mat, haha. snacka om stress ? ^^, själv har jag mest slöat här hemma.. setat vid datorn & kollat på tv.. snacka om ovanligt ? :O höhöh x) joo, en sak till har jag faktiskt gjort. jag har julpyntat :P för några veckor sen köpte jag & mamma massa fina julprydnader på guldfynd som jag nu har satt upp. den saken jag gillar mest är en speldosa som ser ut som en karusell.. det är massa tomtar och annat runt :P vi har oxå ett jättegulligt luciatåg, en skål med en tärna & en stjärngosse på & två nöjda tomtar :D hihihi (a) lägger upp en bild på allt & julgranen sen :) nu ska jag gå och bråka med lillebror.. ;) haha, nej det ska jag verkligen inte! (a) ska lixom kolla hur det går i köket asså bah du vet.. ;)
ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0