måndag, kväll

hola hola niños ! :D
höhöh, kanske några vuxna också ? ^^, hahah, jaja. nu är jag iaf hemma. kom hem typ halv fem, åt lite mellis & satt en snabbis vid datorn. sen återgav jag var mig till vardagsummet & soffan. där levde jag mig i i skönlitteraturens värld.. *drömmer* hähä, inte riktigt... men kortfattat, jag läste en bok. ;) expert på att rodna heter den för de som har missat att det är boken jag läser för tillfället. ännu en av denna författare. katarina von.. någonting heter hon, orkar inte kolla. hon skriver iaf väldigt bra, om du frågar mig. har även läst "räcker det om jag älskar dig?" , "syskonkärlek" & "bryta om" av henne, alla är suveräna. höhöh, nu tror ni väl att jag är värsta läsfreeket.. men, nej verkligen inte  ^^, jag har mina läsperioder, och mina anti-läsperioder. ^^D just nu är jag inne i en väldigt effektiv läsperiod, hihih :) men men.. nu ska jag baka havreflan, my favorite ;P
nos vemos hay ? si, claro ! - adios :)

harebäst, malin'

Kommentarer
Postat av: sara

den där "bryta om" boken har jag inte läst, har bara läst "expert på att rodna", "räcker det om jag älskar dig?", "syskonkärlek" och "som jag vill vara", men är "bryta om" bra?? :] <3

2008-12-16 @ 16:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0