måndag, kväll

hola! ;)
måndag.. kanske var fel rubrik, höhö. för när jag har skrivit klart inlägget kommer det antaligen vara tisdag. ;) aja, saga var ju här som sagt. vi hade det fun, hih. hon käkade middag här, jau, och fikade lite haha. vi spelade en massa singstar och snackade. jag han ju även med att göra en ny design medans hon satte på en sassa små klistermärken på en vattenflaska. haha, kul liv hon har (?) x) aja, hon gick väl hem ngn g¨ng, kmr inte ihåg när haha. meeeen, imorgon ska jag vara med  sötaste becca :D hih, vi ska typ till stinsen & shoppa. eller becca ska shoppa och jag ska hjälpa till, haha. är total pank (a) men nu ska jag dejta duschen, höhö.
ciao!

harebäst, malin'

sorry, men hinner inte lägga in några bilder idag! hoppas ni klarar er till imorgon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0