måndag, kväll

hola! :)
nu är jag hemma, hah. glömde iofs att säga att jag åkte till mormor i fredags.. och kom hem idag. det var väl fun, höhö :) idag har de väl inte hänt just ngt.. åkte ju hem, asså satt i bilden i nåra timmar. sen kom jag hem.. tog de lite lungt vid datorn  så. sen ringde saguuu, hihi. snackade lite med henne och så kom hon hit :D vi har väl inte gjort ngt spec.. spelat en massa singstar & flummat, hähä. å så har vi kollat lite på daatorn. nu istter vi här igen, eller jag gör de. saga håller på med min mobiiil.. annars chattar jag med fölk på msn. bla beccuu & oskiposki. ahh, nu kommer saga på en video med lollo som sjunger Im yours, hahaha x) fätt kuuul (a) men nu ska jag vara lite mer social, ahha.
ciao!

harebäst, malin'

bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyllos dej som har varit nånstans där det fanns snö.. :( :) <3

2008-12-29 @ 19:48:45
Postat av: malin

hihi, aa.. men det var sviiiiiiinkallt! där min mormor bor var det typ -5 men typ vid borlänge (lite längre upp i dalarna) var det -10! :O SKIIIIIITKALLT! haha :D

2008-12-29 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0