måndag, kväll

hej, lingonris!
eller vafan, jag har brist på börjor ^^D mhhah, de lät galet. men men ;) idag har man ju vart i skulan as usual. när jag kom hem var jag verkligen superhungrig.. som vanligt med andra ord. åt två mackor, det var najs. hihih :) snackade med cissi för en stund sedan. hon ska kanske följa med mig och se på idolfiiinalen! :D hoppashoppashoppas.. (aa) becca kunde inte, så då belv det att fråga Cecilia. on hejar oxå på keviiin, så hoppas verkligen det funkar ok. jaja, nog om det ^^) sitter här och lyssnar på santa claus is coming to town.. mahah, har den på mobilen & har säkert lyssnat tio ggr på youtube nu ^^P mahahah, jag är beroende.. (a) http://www.youtube.com/watch?v=KeZEn7Tq0GU check it out! ;) men nu ska jag väl ta å ladda upp ngn av dagens alla bilder.. ;P

harebäst, malin'              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0