måndag, eftermiddag

hoolaaa ! :D
nu är jag hemma från akalla, klippstället, donken & stinsen ! ^^) haha, många saker på en gång ;) ja, jag ville inte förja med o handla så jag hängde på pappa & max till klippstället.. max skulle klippa sig. jag var ju som vanligt på flummhumör och dansade för frisören och höll på! x) ajja, det var KUL! :D när vi var klara där stack vi te donken och åt.. sen till stinsen. jag och max gick runt och kollade lite i affärer.. sen såg vi linnea.. haha x) & några andra.. höm, aja när päronen hade handlat klart åkte vi hem igen. men nu har de stuckit igen , de ska typ kolla på några sista julklappar. fick inte tag på rebecka.. hon kan ju vara vart sm hälst så jaja ^^, nu ska jag göra ngt mer vettigt.. xP haha
ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0