måndag, afternoon

Buenas tardes señoritas ! :D
nue sitter lilla jag i skulan & skriver i min blogg, höhö :) skulle igentligen haft musiiik nu, men markus mådde typ inte bra så han lärt oss gå precis när lektionen började , najs :P det är bara en letion kvar.. spanska -..- iaf. sitter i musiksalen med Juss, Cissi, Lollo, Frida & Sofia. kan inte skriva vad jag tykcer om "dem".. höhöh, men de som tycker som jag vet ;) har verkligen lust att skita i spanskan & gå hem.. har riktigt ont i huvudet. men jag är inte typen som skolkar, hähä :) det är ju iofs bra, det kommer gå bra för mig i framtiden! :D höhöhö. jag snackar i nattmössan, I know.. ^^D iaf.. i eftermiddag ska jag nog bara ta det chill :P vill verkligen inte behöva ha huvudvärk hela kvällen, så det är lika bra. ska KANSKE åka och köpa en ny mobil idag.. ^^, eller asså, pappa sa att "vi får se" hähäh :D hoppas hoppas hoppas (aa) men nu skall malin sticka, jag & juss ska ta itu med några fjortiäcklon ^^D
Hasta pronto ! :)

harebäst, malin'

Kommentarer
Postat av: juss

Haha, imorgon dödar vi fjortisäcklona , gick inte så bra idag x):( De ska bara veta vad jag tycker om de! uuuuuuuuuusch!

2008-12-15 @ 19:12:09
Postat av: malin

mahahah, jaa ! imorgon är det krig ! ! ! :D

2008-12-15 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0