lördag, still kväll

hejsansvejsan!
jau, nu e man här igen då. sitter på min säng och färsöker rita ett självporträtt. det går halvbra, eller snarare gick. har just bilivit klar, ble inte jättenöjd men det är inte helt fruktansvärt i alla fall ^^) har tv:n på, dansbandskampen. hahah, det suger :P ska nog kolla på svenssonsvensson sen, det är funfun mhahah ;) lite gammeldags kanske, men jag gavar.. så varför inte ? :) kvällen har inte varit perfekt precis.. allt är fel & jag känner mig så himla nere.. *hoppashoppashoppas* vad jag hoppas.. det får ingen veta, ingen alls.

harebäst, malin'

 
mahahahahah, den här
boken finns på skolans
bibliotek. jag, lollo, josse,
becca & cissi garvade
mucho åt den! hhöhö :)


Kommentarer
Postat av: elin

hahahaa ! garvade typ en timme åt den bokeen xD

2008-12-08 @ 20:04:36
Postat av: Anonym

mahaha, aa. den e fett knäpp x) ^^D

2008-12-08 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0