lördag, morgon

Hooooola hooooola ! :D
idag vaknade jag kvart över nio av min jäklarna förkyldning.. -____- kännner mig inte bra alls, låter som en åsna när jag pratar.. (?) värre värre och värre , så känns det. ja just det, micke ringde & sa att jag skulle spelat match idag klockan tio, men det hade både jag & pappa missat totalt (?) aja, hade ju iofs inte kunnat spela ändå... men nu kaske laget inte har avbytare osv... "/ hoppas att det går bra iaf.. :]
idag ska mormor komma.. funfun, har inte träffat henne på superlänge. mamama är och möter henne vid centralen nu och så ska pappa komma med bilen och hömta dem. hon ska vara här över julen och sen så ska vi åka upp till henne några dagar efter julafton. hoppas hon har snö i dalarna! :D för här verkar det ju knappast bli ngn... -__- jaja, hoppas det blir en lyckat jul här i bjasing stockholm iaf ! :)  ska typ åka till stinsen i eftermiddag och kolla på en klänning att ha på julafton.. brukar iofs inte klä upp mig specielt på julafton, men i år vill jag faktiskt det.. vi är ju faktiskt hemma och firar jul, mot min vilja.. jag vill vara hos mormor, hon har ju lixom värsta stora huset där det blir jättebra julkänsla.. aja, hoppas hoppas denna jul blir lika bra som alla tidigare. nu ska jag kila.
hasta pronto ! ;)

harebäst, malin'


                                 i will always love you.. soulmate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0