lördag, morgon

tjena hej alla! ^^,
nu är malin vaken. *host*.. JAG är vaken alltså :D eller har väl vart det i ngn halvtimme nu.. iaf, det var som sagt jätteskoj igår. mhihii, jag & Cissi skrattade mkt iaf & det var ju kevin som vann, kan det bli bättre ? :D neää, skulle inte tro det :) höhöh ;) idag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag har fotbollsträning vid hal tre. innomhus, det var askul förrra gången, så det ska nog bli kul. när jag kommer hem.. hm, då vet jag verkligen inte vad jag ska göra ^^) m & p ska typ gå på ngn fest.. så jag kanske kan släpa hit ngn som kan göra mig sällskap. :P vettefan hur det blir, men men ^^D har just laddat in alla bilder från igår i datorn, så här ska ni få ett litet smakprov :D ciao!

harebäst, malin'



Alla bilder är tagna med min mobil ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0