lördag, morgon!

hej där solstråle!
idag vaknade lilla malle runt elva. drömde världens knäppaste dröm... jag träffade zoe & nora på donken (?) sen typ gick vi in på en toalett som oxå var en hiss med några killar och tog massa kort, medas toan/hissen åkte upp och ner.. hahahah, de va fett sajk iaf.. xd ajaj, när jag vaknade hade jag fått två sms av cissi. hon skrev att hon kommer hem typ fem och lite annat ^^) jo, jag hon och lollo ska nämligen kanske se på bio ikväll. när hon kommer hem från gn tävling och jag har haft träning. troligtvis i kista, det ska bli funfun. hihih (aa)
just det, KEVIN KOM TILL FIIINALEN! :D jag ska se den i globen (a)  antagligen med becca, men om hon inte kan ska jag nog fråga ngn annan. det är bara lite svårt att fråga EN... ^^) jajaj, får hoppas att Becca kan ;) vi ska heja på kevin, som alla antagligen har förtått efter mina föredrag om honom ^.^ (aa) just nu sitter jag faktiskt och lyssnar på just honom ;) hon e ju bara för bäst, snyggast och en riktigt bra förebild. men nu ska jag tagga ;)

hare bäst, malin'


                     love is all we need.  -  det har jag verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0