lördag, eftermiddag

häy there! :D
nu är jag hemma från en jobbig träning. i början var det teknik som vanligt. sen styrka, jobbigt.. ^^, & sen lite mera teknik & sist match. det gick inte så bra för mig när vi spelade match... hhööh, var riktigt dålig idag. men att nicka gick faktiskt ganska bra, fast jag blev snurrig huvudet... så nu har jag typ ont i det. jaja, pappa kom och hämtade mig med bilden efteråt. ska väl gå och duscha nu, lika bra att göra det på en gång. hm.. ikväll ska jag & familjen (minus mamma) typ äta middag ngnstans och sen hyra en film.. blir nog bra :P pallar ändå inte vara med ngn idag, hhääähhh ^^D men nu ska jag väl gå. ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0