lördag, ännu ett inlägg på kvällen.

nu är svenssonsvensson slut.. det var väl rätt kul som vanligt hahah. men jag halvkollade bara, gjorde massa annat samtidigt. ska nog gå och lägga mig snart.. är verkligen trött, trots att det är lördag. just det, har läst ut simon & shopie, den var väl okej, men inte lika bra som jag trodde den skulle vara. hihh, lägger ut en bild på mina "fina" tofflor som jag nu har gjort klart på slöjden. de blev ganska fula om du frågar mig.. och dess utom e de alldeles för små (?) hahah, lyckat säger jag bara.. xd
detta blir nog kvällens sissta inlägg. imorgon ska jag till stan med the family.. vet inte om jag kommer hinna skriva innan vi åker, men hör av mig senast imorgon kväll i alla fall.

harebäst, malin'


                                    mina "fiiiina" tofflor! (a) xd


mina händer efter en tråkig spanskalektion i veckan. [desing by lovisa]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0