Juldagen

Hejsan hoppsan!
nu har becca just gått hem.. hon skulle äta. lollo kunde inte allt, hon skulle ha gäster. men vi ska ses på måndag-tisdag troligtvis ;) Cissi kunde inte heller, men träffare henne säkert ngn annan dag senare. becca och jag har iaf haft skoj idag :D först spelade vi lite singstar.. och seen.. ja, sen gick vi ut ett tag. först ner till ica & sen typ upp för en trappa vid apoteket, höhö. där träffade vi venus, haha. vi flummade lite med henne & sen kom typ ngn annan oxå som jag flummade lite med, han blev arg ? :O hahahaaa, somliga har inte min humor.. x) iaf sen skulle venus typ hem så vi gick runt lite och sen gick vi oxå hem. för det var verkligen skiitkallt! när vi kom hem spelade vi lite wii. jag äger på tennis ;) haha (a) ja, och sen typ fikade vi.. där efter simnkade vi oss en massa och så tig vi kort i badrummet. först var tanken att max skulle ta kort på oss.. men han kunde inte hålla kameran stilla ? x) så vi tog på varan istället, hähäh :) jaa.. och seeen så körde vi lite mera wii.. typ nyss gick becc hem. jaaa, och nu sitter jag här alone.. "/ hahah, nej då.. jag har ju min dator :D <3 hihi, ska spela wii nu!
ciao!

harebäst, malin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0