Juldagen

Holaaa! :)
ja, nu är det juldagen dårå. är med becca :P Lollo skulle typ oxå ha kommit.. men den skitungen svara inte -__- haha (a) har smsas cissi nu oxå, men inget svar. de är väl upptagna med alla julklappar! höhöhöhöhöhööhöhöhöh :D iaf.. jag och becca spelar singstar. vet inte riktigt vad vi gör sen, men ngt hittar vi väl på. ahhh, nu lyssnar vi på när vi sjunger "the winner takes it all" det låter "j-ä-t-t-e"fint ! noooot, hahahahah x) men nu ska jag väl lägga in lite bilder från igår! :)
ciao!

harebäst, malin & becca'

       

Bild 1: Malin & Max på julaftons morgon
Bild 2: Ägg & lax..
Bild 3: Omelett och massa skinka o sånt.. ^^,
Bild 4: Min jullunch.. x)
Bild 5: Julklapparna under granen
Bild 5: Candy!
Bild 6: Värdens sötaste tomde.. (a)
Bild 7: Mina julklappar...
Bild 8: Papper, papper, papper.. x)
Bild 9: Mina julklappar :)
Bild 10: Malin i älskade aiktröjan.. (a)
Bild 11: Jag, fred perry tröja

Kommentarer
Postat av: sara

shit, den sista bilden liknar inte alls dej ! men du va söt :]

2008-12-25 @ 16:50:15
Postat av: malin

haha, okej! x) tackish (a)

2008-12-25 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0