Julaftons kväll

hola ! ;)
jaa.. det var den julaftonen det. haha, nej.. den är inte riktigt slut än :) men när den är slut,.. så bara måste jag få säga att denna julafron har varit den bästa på läänge! haha, så säger jag varje jul men ändå x) men den här var verkligen riktigt riktigt lyckad :D alla julklappar jag fick, verkligen bästa! jag har nog aldrig varit så här nöjd! :) vet inte om jag fick färre än jag brukar få.. jo, det kanse jag fick. meeen, det var ju bara för att det jag fick var mkt dyrare än det jag brukar få brukar vara. jaa, och så fick jag ju 500 kr av mormor, stort tack till henne! :P och en maaaassa kläder, som jag ville ha :) jag vet inte riktigt vad som jag är mest nöjd med.. allt är verkligen fantastisco :) men om jag måste välja ngt.. så skulle det nog vara.. plattången ;) höhö, har velat ha en i evigheter, och nu äntligen har jag en :D så det får nog bli den :) m & p vägrade köpa en till mig förut.. de tjatade om att man förstörde håret och så vidare. det är ju sant.. men det blir såå hiiimla fint! och nu hade mamms hittat typ ngn kräm som man har i håret innan man plattar det, så att det inte förstörs, det är ju bra :) hihih, imorgon kommer jag lägga in massor med bilder från idag.. blan annat på alla mina saker.. och på annat allmänt från idag, juste max fick ett wii! :D det är fääääätt kul att spela tennis! x) (a) hhööhö,
ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0