Julaftons eftermiddag

Hola :D <3
nu har vi just ätit julbort.. :) jag gillar iofs inte så mkt, men lite prinskorv, köttbullar och ägg åt jag iaf. de vuxna sitter fortfarande där och äter i rekortseghet.. -__- så gör de varje år, för att vi ska hinna bli så nyfikna som möjligt på vad som finns i julklapparna där under granan.. höhö. max och jag lade just alla klapparna undrer granan. haha, han var så söööt.. när vi hade lag dit alla julklapparna sa han såhär med en ynklig röst; malin.. jag fick inget wii... jag bah; haha, men hur vet du det ? max; men alla paketen är ju så små..han var sååå gullig (a) hihhi, jag tror att han kommer få ett wii iaf.. bara det är paketet är mindre än han trodde det skulle vara. jag har verkligen ingen aning om vad jag kommer få.. det är svårt att se på paketen vad som skulle kunna vara i.. men det är iaf ganska många klädkartonger.. och jag har ju önskat mig kläder, så hoppas det är just de som jag änskat mig :) men nu ska jag inte sitta här och tönta mig! hihi, skriver kanske mer ikväll.. om jag har tid hähä :)
ciao!

harebäst, malin'


hahahah, ett gott skratt förlänger livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0