Julaftons eftermiddag

Holahola! :)
nu har jag öppnat alla mina paket! :D fick en maaaassa fiiina saker :P i det första pakatet som jag öppnade var det ett par örhängen.. inte vilka örhängen som helst.. ett par örhängen med aikmärket på! (a) de är feeeett coola :) hihi, fick en massa andra aiksaker oxå. och annat såkalart ;) men pallar inte skriva allt här och nu ^^, men efter att ha räknat så fick jag det iaf till 22 julklappar, höhö :) juuste, fick äntligten min efterlängtade fred pery kofta :P en rosa, höhö :) adidaskoftan som jag önskade mig hade de letat efter överallt med den hade varit slut i varenda affär. men men, jag är mer än nöjd med allt jag fick iaf! :D nu ska jag spela abba-singstar, hahah ;P
ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0