i<3kevin

HEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
nu är jag hemma, från idol alltså. ;) det var superduperskoj! :) fast jag fick väldigt ont i fötterna av att stå så länge, men det var verkligen värt det.. (a) jag kan bara säga en sak, JAG ÄLSKAR KEVIN! <3 mihiiihh, han var ju bara för bäst! :D alice var ju såklart oxå duktig, men det är ngt specielt med kevin.. (aa) jag blev verkligen jättejätteglad när peter sa att han hade vunnit. jag & cissi stog och hoppade jättelänge bland all konfetti! :) jag har tagit hem en hel näve med blå glänsade små lappar ^^, höhöh, minnen! :P jag filmade & tog en massamassa kort heeela tiden ^^ fick faktsikt andreas på film när han räkte ut tungan & log överdrivet mkt, mot mig! (a) ^^, :P *stooooolt* hahah, de va fett kul iaf :D höhöh... pappa kom iaf och hemtade oss när det var slut, jag mådde rätt illa på vägen hem så vi satt mest tysta.. ^.^ menmen, nu är jag iaf hemma & har tagit lite "efterbilder" som kommer upp i bloggen snart. och så kommer jag ju såklart även ladda upp en massa massa massa bilder från idol. nu ska jag se om det finns ngt på tv att se.. ^^) ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0