HolaBola Kanelbola!

hej, en mörk dag satt jag vid tv:n och slöade en vacker dag. Det var min mamma som ville att jag skulle gå ut och ta mej en öl och jag sa tjut. Min mobil laggar nada. Den är urusel! När jag är full brukar jag dricka lavan ur en lavalampa , Det är inte bra för hälsan, Inte alls! Inte bra! Jag måste skärpa mej! Dumma  mej! Pappa var på bilverkstaden och lämnade in julgranen som vi hade köpt dagen innan. Den var rosa med vita ränder. jag längtar efter min hund, den reste till Arabienland för att lämna ett brev till Kungen av Norge. Mörka nätter och ljusa dagar, jag har aldrig ljus choklad . Visst äger jag på detta språk`? Men nu ska jag gå och ta ett stort lår för jag älskar vår. Då blommar ängen, och då kan jag ligga i sängen.  Oftast ligger jag med min nalle men idag ligger jag med Kalle! Han är snäll och trevlig, inte alls den sorten som äckelfjortisar är! De är Äckliga, uschliga, frusterande, Bitchiga, och sen hatar jag de! Det finns två äckliga sådana i vår klass, nääj, jag ändrade mej, de är tre stycken! Hata!

Nu känner jag behovet av Rostad korv med korvpudding på! Deet är mumma!!!

Haha, Och följ mitt motto som jag fick reda på av guden Abraham Mahmud Allabaah. Mottot lyder såhär :

KORV ÄR KÄRLEK!

Med kärlighetsliga hälsningar JUSSAN! <3

P.S Alla tjejer där ute i världen , Om ni är supersnälla, så älskar jag er! killarna oxå, men de måste vara snälla och snyggaa x) hahaha <3

Pusssssaaaaaarrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0