hej, jag har tråkigt.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa (?)
Kläder just nu: svarta jeans, vit tröja.
Musik just nu:idol 2008
Vad sa du senast: gå ut ur mitt rum! ^^,
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: stenåldern såklart.
Hur många kuddar sover du med: dos'
Favoritväder: sunshine
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: badkläder, Cissi & en solstol.
Morgon- eller nattmänniska: nattuggla
Sparare eller slösare: sparare
Bästafilm: vene.. titanic
Tror på liv på andra planeter: ja, såklart. annars skulle ju inte Lollo ha funnits? :D
Har du några homosexuella vänner: tell me !
Hur många barn har du/vill du ha: jag vet inte (?)
Bio eller promenad: bio
Snarkar du: ja, när jag inte är hemma..? -.-
Rädd för insekter? näe
Äckligaste insekten: många
Bästa bok: tillsammans
Vad vill du jobba som? artitekt / författare / designer
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) sådär..
Gungar du på stolen? nepp (a)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jag vill hoppa bungy-jump !
Hur många syskon har du? 1
Vad är du mest rädd för? fjortisar.. eller nej jag är inte rädd för dem, jag bara hatar dem.
Är du rädd för blod? i operationer ja !
Saltar du på maten? sometimes
Gillar du att sjunga? det gär väl alla? ^^)
Anser du att du är stark? ne, inte direkt.
Brukar du sola? ja !
Vad gör du om du får hicka? hickar (?)
Kaffe, te eller inget? coffie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0