häng, utvecklingssamtal och malin+rasmus=sant.. ?

hello gays!
idag har det väl inte hänt ngt ut över det vanliga precis. bara det att jag har varit på flummhumör hela dagen, har nog sagt minst 5 meningar till alla på hela skolan, höhö. extra flumm var det på elevens val, hahah. ni skulle bara veta, jag har fått en ny bästis. mb heter han, eller kallas iaf. aja, pallar inte berätta det, då kan ju hela värden få reda på det om de anstränger sig. men men.. hade utvecklingssamtal idag. -.- det är ju precis som utveckligssamtal alltid kommer vara, tråkigt. men det gick riktigt bra faktiskt, om jag får frågan. elisabeth verkade tycka att jag var en lysade superdupergrymt bra elev! hahah, näe. skojar.. men hon varkade iaf nöjd med min insatts hittils och att jag skötte mig hyffsat trotts de skratt som ibland kan envisas med att komma ut ur min lilla mun. hade BARA, måste faktiskt säga bara i tanke på att de flesta har fler.. ja, jag hade bara sex blåa markeringar i skolia. *stolt* och HELA 26 rosa. *superstolt* okej, nu tror väl alla att ja e värsta pluggis, men neej! jag är bara otroligt smart och har en tendens att få lärarna att tycka om mig, hihh :) aja, nu ska jag gå. ;)

harebäst, malin'

btw, "malin+rasmus=sant" är en bok jag läser just nu,
läs den säger jag bara! även om man i vanliga
fall inte gillar att läsa.. den kommer vara grym för dig oxå, lovar :)


så här sexigt hade jag byxorna idag på elevens val. alla killar har ju så,
                     varför skulle inte jag kunna ha det lixom? :)


                                           cissi, becca, lollo, malin

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA nice ass ;) <3

2008-12-02 @ 20:38:56
URL: http://daarcooo.blogg.se/
Postat av: elin

det är klart att du oxåå får ha såå ;) meen jag trodde att du menade rasmus i min klasss xD blev lite nervöös :D

2008-12-03 @ 18:39:29
Postat av: malin

mahahahh, det är nog menat för han och mig. jag älskar han ju, så boken är nog skriven om oss (a) Mahahhahha, jag driver! xd ^^)

2008-12-03 @ 20:22:44
Postat av: sara

HAHHAHA jag trodde också du mena rasmus i elins klass först! hahaahhahaa :D

2008-12-04 @ 18:28:45
Postat av: sara

HAHHAHA jag trodde också du mena rasmus i elins klass först! hahaahhahaa :D

2008-12-04 @ 18:29:48
URL: http://daarcooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0