fredag, kväll

hejsan där homies!
jag har verkligen blivit galen i att blogga, haha. jag sriver nya inlägg mest hela tiden, hih. det är ju iofs bra för då blir det roligare för andra att läsa.. ;) i alla fall, nu är jag hemma hos mig. pappa kom och hämtade mig runt sex. vi åkte hem och åt dinner, gottgott. just nu sitter jag vid datan, har just installerat ett nytt msn. de e fett coolt. här e en länk för dig som oxå vill ladda hem det: http://download.live.com/messenger det är ju inte jättemkt skilldnad från det jag hade innan, men det är ändå coolare, höhö :) idag ska jag som sagt kolla på idol - kevin e ju bara för bäst :) <3 höhöhöhöhähähähähähahahahahehhheheheheåhååhhåhå.. men nu ska jag bara njuta... njuta av allt.

harebäst, malin'

       
        
        jag saknar de här tiderna... allt var så rätt. men det kommer ändå alltid
        vara du och jag, lova mig det. jag älskar dig otroligt mycket  -  rebecka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0