fredag, kväll

hola ! que hay ? :)
åhhh, jag mår iaf dåligt! är sktiförkyld.. -___- det började lite smått igårkväll, men inte särskilt mkt att jag tänkte på det. men så imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata o.O nös heeela tiden på bion oxå.. & nu är det ännu sämre! hata hata hata! spacielt nu när det är jul och allt.. "/ jaja, det är bara att hoppas på att det blir bättre under helgen. vill inte vara sjuk på självaste julafton! höööm... nu pllar jag inte siutta här mer. ska läsa i min bok eller ngt. lägger ut bilder från idag med Becca.
ciao!

harebäst, malin'


 
bästa vän i 6 år nu, kommer vara för alltid :) <3

Ja, pappa kom just in och sade att jag skrev med pekfingrarna, bara alltså. Så jag var vekrligen tvungen att kolla om det stämmde, och ja.. det gör det! fett knäppt, har aldrig tänkt på det förut. Men jag gör det automatiskt, prova själva! det är är jättesvårt att andvända de andra fingrarna, iaf för mig! ^^)

det var en gång en liten pojke som hette ahmed han gillade att leka i skogen med sina barbies, men en dag kom det en häxa och åt upp honom. då dog han. så hans barbies fick klara sig helt själva hela vintern.. det var svårt för dem men de gav inte upp! men så en dag kom ahmed från ingenstans, levande och kry! han kramade sina dockor som om han inte hade sett dem på flera år. fast det bara var över vintern. sedan levde de lyckliga i alla sina dagar och nätter i den lilla hålan i den mörka men ändå mysiga & trevliga skogen i abrahamskastrullensstad. S L U T .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0