fredag, afternoon,

Hejsan alla söstnusar!
just nu e man ju hos cissu, höhö. de är funfun. lollu e oxå här. hon och cissi töntar sig farmför tvn och guitarr hero. jag har oxå kört en gång, men jag suger så de e inte så himlans kul för mig, hahah ^^) men jag tror vi ska ta ngt att äta snart. jag nyser faktiskt lite, trotts att jag har tagit en sån där alergitablett.. -.- men de kanske funkar bättre sen, om ett tag.
idag är det IDOOOL! yeey :) hoppas kevin är kvar i finalen, han äger ju verkligen :) mhahahah, men nu ska vi köra BUZZ! de e kuuuuul ;) höhhöh, säger barnsliga jag. ^^) men aja, hejdå sweden. ;)

harebäst, malin'


                         Cecilia & Lovisa, ett annat ord för livskraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0