Usch..

Idag vaknade jag halv elva, av att telefonen ringde. Max & Anton var hemma och stojade oxå så jag hade antagligen vaknat ändå, men vem fan ringen asatidigt på morgonen, idiot -.-  Duschade på en gång när ja hade kommit upp, sen åt jag frulle vid tvn, Americas funnies videos, askuul! x)  Sen satte ja mig vid datorn, lyssnade på musik och va inne på msn och snackade med Becca, bääästiis <3 Sen efter ngn timme fixa jag lunch, rester från igår. Mamma fick typ värsta damputbrottet och sa att jag skulle plocka i ALL disk i diskmasiknen fast jag bara åt på EN tallrik.. -.- Aja, jag gjorde de iaf, pallade inte bråka.  Sedan hjälpte jag mamma att baka muffins, muuums! Fick äta upp smeten som blev över, *överlycklig* x) Sen satte jag mig i soffan och ritade lite, JAG ÄR EN KONSTNÄR! inte... (a) Nu sitter jag här och pratar med bästaste Becca igen! Hon är verkligen som en syster, alltid snäll :) Men nu logga hon ut... UTAN ATT SÄGA HEJ DÅ!!! *gråter...* haha, ja e knäpp... (a) Just nu känns det som om att jag är tomm, vet inte varför men det känns så. Som om att mitt liv inte är värt att leva, fast jag vet att det nog är bättre än de flestas... usch, jag hatar att känna såhär! :/ men ajja, nu pallar ja nt skriva mer.. seeyaa suckers!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0