tråk

Jo, på eftermiddagen var jag med josse. Först var vi inne på msn lite och kollade runt lite på you tube. Men runt 3 gick vi till mig och hämtade pengar för att fika på figges, haha. Båda tog en groda, var helt okej men jag blev apmätt ! xP Sen gick vi in på ica där josse köpte en islatte. Men jag var för mätt för att äns tugga tuggummi, så jag köpte ingen, hihi ... (a) Sen gick vi till en lekpark och tog lite kort med josses kamera, miihh. Askul, men korten blev löjligt knäppa ! :) Sen gick vi runt lite å sen ringde ja becca och då kom hon oxå så vi tog lite mer kort men sen tyckte vi att molnen på himlen så ganska ruskiga ut, så vi gick in. Becca skulle äta men ja och josse gick till henne. Kollade på lite gammla skolfoton, kul ! ;D Sen kom hennes mamma och då skulle de handla skor typ, så jag stack hem i regnet. Nu har jag setat vi datorn ett tag med huvudverk men det börjar gå över typ ... c(-:

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0