Lördag,

Sorry att jag inte skrev igår, men jag hade fullt upp! (a) Igår var det ju fredag och sista dagen i skolan på veckan. Dagen var faktiskt riktigt kul för att vara tillbringad i skolan, haha ^^ Vi började 9.20 och jag, stella och sara tog bussen från malla. På bussen mötte vi andras ifrån vår klass, han är inte previs pratglad men han snackade faktiskt lite :P När vi kom till skolan var klockan runt nio, vi surra runt lite för att hitta omklädningsrummen efter som att första ämnet var idrott. Vi gick rätt först men det var ingen där så vi vågade inte gå in.. x) Sen kom Lovisa och hon sade att det var på det ställen som vi redan hade kollat på, men sen kom några killar från klassen som gick ditåt så vi följde efter. De visste inte riktigt var de skulle häller så vi väntade ett tag och då kom läraren och visade killarnas och tjejernas omklädningsrum. När jag hade bytt om så ringde min mobil, det var jossan och becca som undrade vart vi var. Jag förklarade och efter ett tag kom de oxå. Vi fick va i den afromegastora hallen, har tränat där ngra ggr så jag visste ju iofs hur de såg ut men den e cool :) Först ropade läraren upp os och sedan började vi leka en lek, jag föreslog att vi skulle köra killarna mot tjejerna och det tyckte killarna var bra, haha xP Vi förlorade iofs bra med 1 poäng, så vi blev inte direkt utklassade! Tack var mej såklart... haha skojja! (aa) Sedan skulle vi göra ngn sammarbetsövning, jag, stella och cissi blev i samma lag som några killar, azan, daniel och andrè. Vi kom sist hela tiden men vi hade nog roligast och trampade aldrig på marken och det var ju trotts allt det som de gick ut på, så man kan säga att vi vann! (a)

Sedan gick alla till omklädningsrummen för idrotten var slut. Vi hade rast i typ 40 minuter så jag, lovisa, rebecka & josefin satt på en bänk och snackade lite. sen gick vi till ngn sak i lekperken. Man skulle typ sitta på den, 4st och snurra runt. men vi ville mest sitta stilla men jossan skulle hela tiden gå av och på eller ställa sig på den så va satt inte sirekt stilla.. x) och efter som lovisa typ inte väger ngt alls så satt hon hela tiden längst upp, haha stackre! 

Sen var det dags för svenska, men erica. Jag satt bredvid becca. Först skulle alla gå upp till bibblan och låna en bok, jag tog en som hette 7b den nya klassen. När ja väl hade börjat läsa så kom jag på att det lät precis som om det skulle kunnat vara vår klass, haha! 8-) Sen fick vi en skrivuppgift där vi skulle skriva en bok om oss själva. Den skulle vara i 4 olika kapitel, vilket de flesta killarna tyckte var OTROLIGT jobbigt, haha puckon! xD Jag han bara skriva första och halva 2a kapitlet men de var ju iofs ganska långa :)

Sen var det lunch, äntligen!! Kycklignklubbor och potatis, det var sådär, men ätbart. På lunchen fick vi veta att ALLA skulle ha träslöjd, itället för att dee som hade syslöjd fick gå hem, baajs! Men träslöjdsläraren var iosf riktigt bra, verkade det som! :D Han var fett cool och rolig :) Han berätytade massa läskiga saker som hade hänt med barn som inte hade varit försiktig med verktigen och sånt, jag börja typ gråta! okej, nte gråta med e var läbbigt...

Sen fick alla gå hem, först gick vi till skopen och jag sa hejdå till lovisa som skulle har samtal med britt, vilket jag redan har haft. Jag gick hem med jossan och becca, eller gick och gick! Jag blev skjutsad av jossan på hennes cykel, haha. Men i uppförsbackarna gick vi, hehe :P Vi gick hem till jossan alla 3, åt mellis och sen gick vi ut, till konstgräset ofc ;) Vi spelade lite fotboll ochsedan satt vi mest och snckade.

jag stack hem till middagen vid 6. Mamma skulle ha ngn middag med jobbarkompisar så jag, max och pappa gick ner till centrum och käka pizza, blä! Jag va typ asamätt efter en kvart, hatar pizza nu för tiden... När vi kom hem kollad ejga på en film ch sen satt ja vi datorn. gick och lade mig runt ett efter att ha kollat på tv typ.

Och i morse vaknade jag kl10, åt frukost och sedan duchade jag. Åkte med familj till s-tuna c. köpte tårtor till eftermiddag efter som mamma fyller år idag! GRATTIS MAMMA! Och max på tisdag. Runt 2 kom de som skulle fira med oss, alla i deras familj förutom en och alla i min familj förutom jag fyller år i august-september! Och jag och han fyller i februari, strange... Känner mig mobbad... Aja, när vi hade fikat på kakor och tårta som hade räckt till hela min skola så stack jag ut med becca... vi gick till konstgräset och tog lite kort, sen till en lekpark och sen hem till henne. Där körde vi singstar, ganska kul men ja tröttnade efter ett tag. Stack hem vi 6 för att äta, kycklig och potatis. Ganska gott. Sen kolla ja på en film och därefter datorn och sen tv. Nu har jag setat på toan ett tag och skrivit i bloggen, bärbar vettu.. ;) Haha, take care!

Malin

PS. bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0