Lalala, vet inte va jag ska skriva ... lalala ! xP

Hallo! 
Nu sitter jag här igen ... haha ! Vaknade för ett tag sen och har nyss duschat . Ringde Becca förut och hon skulle ringa tebax men hon sa på msn att hon kunde komma när hon hade ätit så ja antar att hon kmr om ett tag . Just nu lyssnar jag på I´m yours med Jason Mraz , den äger ! xP Har lyssnat säkert 10 ggr på raken nu . Kmr antagligen få den på hjärnan , haha ! Imorgon ska jag klippa mig , uppklippt antagligen . Hoppas det blir fint (a) Pappa är hemma nu och kmr va de hela veckan så jag kmr äta ordentlig lunch, haha ^^ Är ja själv hemma brukar ja bara få mig en macka så på så vi är de ju fint ;P Jag har tänkt på en sak och de är att om man är inne på playahead för ofta så tröttnar man ! Åt minstånde jag .. ska nog inte va inne där så ofta mer så kanske jag börjar tycka att de är lite kul iaf (a) Kmr nog skriva mer om dagenn ikväll :D

Sommar Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0