hmm... ;P

Idag hade Max fotbollstunering... det regnade hela tiden och planerna som de spelade på var nog mera gytjepölar än fotbollsplaner om du frågar mig! x) De två matcher och förlorade en, ett riktigt lyckat resultat från deras sida :) När vi kom hem var klockan runt två på eftermiddagen, jag åt en risifrutti som lunch efter som att jag åt en korv där. Sen satte jag mig vid datorn lite, msn & pea. Runt fyra kom jag på att vi spelade in en film som jag inte pallade se inatt. Den hette Fjorton suger, den var sådär... ingen riktig handling enligt mig. Vi åt middag vid halv 7 och därefter tittade jag på tv. mitt internet gav upp så de fanns inte mkt annat å göra ... ;P Nu har de börjat funka igen så ja tebax ;P Här e lite bilder som jag, josse och becca tog förut! :)

Kjam, Malin

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0