Hemma

Jaa , då var man hemma i sverige igen då ! :) Kom hem typ nio på kvällen i söndags . Jag & bästis Becca har haft det toppen på Åland ;)   Även om vädret inte var på topp alla dagar så har vi gjort allt möjligt skoj . En dag då det var soligt & riktigt varmt ute så åkte jag , Becca & pappa till en strand för att bada . Det var säkert max 10 grader i vattne & man typ dog av kramp , dagen efter var båda asförkylda , haha snittsigt ! xP De dagar då vädret inte var lika undrbart satt vi inne & kollade på os , vi kollade på hela os-invigningen ... det var apatråkigt ! (aa) Min kamera pajade men jag kunde ta kort iaf , för det va bara displayen som inte funka så man kunde visserligen inte se hur korten blev men det gick ju bra för stunden ... hihh :P  NU hinner jag inte skrva mer för jag & pappa ska till stinsen , hehe ;P Bilder komr snart !

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0