dag 2.

halliii!
idag var andra dagen i skolan... första lektionen var spanska, HATA SPANSKA!! öhh... jo, av den enkla andledningen att det är spontant tråkigt och jag fattar nada. Men aja, sen var det håltimme så jag, stella, josse, sara, rebecka, cissi, nora & frida stack till quben. Var ganska tråkigt, hade inga pengar .. x) efter det så hade vi matte, döötrist... hon snackade hela tiden och om vi sa ngt till varan så fick hon typ värsta damputbrotten... xD Aja, sen stack vi till svenskan, där va de iofs inte så tråkigt att man somnade men det va ju likom inte skita kul. först skulle vi stå alla på 10 stolar, de va svåårt! x) Och sen gjorde vi ngn grej.. och sen en annan grej och sen var det lunch! Fiiisk, bläääääääääääää!!! Jag vart typ asahungrig när ja kom dit så de enda jag har ätit på hela dagen är en macka (frukost) ett äpple (lunch...) och drickit en drickyogurt ( mellis) hm.. snacka om att ja e hungrig, och vi ska inte äta fören halv 7! fett tajmad ja e... xD Aja, pallar inte skriva mer. ses suckers. (a)

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0