back 2 hell... -.-

Jah!  idag började skolan igen! Det var så hiiimla kul och jag ääälskar skolan! NOT..! Haha, ja, Becca & Sara fick skjuts av jossans mamma och när vi kom dit mötte vi stella och sedan vimsade vi runt för att leta efter vårt klassrum! Jag kännde igen en tjej från i våras fär vi träffade klassen så jag frågade om hon visste vart vi skulle vara, hon hade ingen aning men hakade på oss för att leta! Tillslut hittade vi det, men det var på precis samma ställe som vi hade hade letat på innan... Man är ju smart! (a) Sen efter några minuter så släppe de in oss och våra mentorer började babbla, i säker en timma snackade de om precis samma sak, smidigt... -.- Sen fick vi en liten rast och därefter började de snacka igen, om samma saker... Sen delade de in oss i par och vi fick ett varsit papper som vi skulle göra precis vad det stod på, som tur var blev jag med Sara men stella fick vara med ngn snubbe som hon inte kännde... stella gick med oss som gick efter den där kille som ja inte kmr ihåg vad han heter, men iaf... han följde efter sina kompisar så vi dumpade han... de slulle iaf inte få reda på att de inte gick tsm. Sen när vi kom in fick vi rätta svaren och sen var det lunch, chiken bites & ris. Dwt var helt okej, men rösjös är bättre. Sen stack jag, stella, sara och jossan till bussen. Jossan följde med mig hem och vi sjön lite singstar *vi är skita bra på att sjunga högt och falskt! x) * Men det var ngra killar i förra skolan varav en bor i mitt hus, asså shit... det var typ en hela klass han tog med sig hem. minst 6 st småglin i 5an. Han bor 2 våningar över mig men ändå så hörde vi hur de hoppade och typ brottades... Vi tänkte faktiskt gå upp och säga till dem men ja vågade inte... xP *FEG!* Sen skulle jossan hem för hon skulle på ett sånt här möte med menton. Jag satt lite vid datarn men sen fick ja ont i huvudet så jag stte mig i soffan och vilde lite, myysigt (a) Sen kom pappa hem och jag bytte till träningskläder efter som att ja skulle till träningen direkt efter mitt samtal. När klickan var halv 5 att vi inne i sal 6 och snackade med min mentor. Hon babblade i evigheter... och sen när hon frågade om jag hade ngra allergier så sa jag att jag var allergisk mot nötter och då började hon berätta om en kompis som hon hade som var jättealergisk mot det och så berättade hon en massa saker som inte hade med skolan eller mig att göra... zZzZz... När jag sade att jag typ får ont i huvudet minst 2gr om dagen så sade honatt det kan vara så att jag behöver glasögon... och då började hon babbal om det! Men jag säger bara en sak; VARE SIG JAG BEHÖVER DET ELLER INTE SÅ TÄNKER JAG ALDRIG I HEL MITT JÄVLA LIV HA GLASÖGON!! tahha, de där lät nog lite överdrivet, men jag gillar bara inte tanken.  Aja, när klockan var tjugo i 6 var mötet ÄNTLIGEN slut! Pappa var asstressad för han skulle ha caffeterian med fotbollslaget så han var smått iriterad när max segade sig in i bilen.. När jag kom till träningen så var det ingen ide att hoppa in för det var bara 10 minuter kvar så jag stod bara och kollade på. Efter träningen så skulle vi fylla i ngt papper om hur vi tyckte att gemenskapen i laget var. Jag gjorde det och sen gick ja till pappa i caffeterian och sa att ja hade ont i huvudet och mådde lilla, vilket oxå var sant så han köre hem mig. När jag kom hem så duschade jag i säker en halvtimme och nu knr ja mig mkt bättre! :) Hmm.. ja tror ja ska ta ngt att äta nu, har bara ätit ett äpple och en banan efter lunchn i skolan, så de blir väl en snabb middag :P

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0